Reklamáció


Honlapunk előző verziójánál és egyáltalán a cég működtetésében a legkomolyabb problémánk a reklamációk nem megfelelő kezelése és adminisztrációja volt. Sajnos, többen is felróhatták nekünk, hogy nem foglalkoztunk kellő odafigyeléssel és főként kellő gyorsasággal a reklamációjukkal. Ezeknek a problémáknak a teljes és végleges kiküszöbölésére hoztam létre ezt a menüpontot.

Ha kitölti a lenti űrlapot, akkor egyrészt azonnal megérkezik reklamációja a központi email címünkre, ahol az éppen azt megnyitó kolléganő lesz az Ön ügyének a felelőse. Ettől a pillanattól kezdve, ő intézi a reklamált probléma helyrehozását. Ha a megoldás az, hogy nekem ki kell mennem Önhöz, akkor nem engem kérdez, hogy mikor tudok kimenni, hanem beírja Önnel egyeztetve a kiszállás időpontját a naplómba. Ha dokumentációra, vagy ajánlatra van szüksége, mert lemaradt, vagy kimaradt, akkor ő adja fel azonnal, és így tovább. Önnek nincs más dolga, mint ezt az űrlapot kitölteni, minden mást mi intézünk.